wtorek, 2 czerwca 2015

Przeprosiny

Cześć.
Zastanawiacie się już co ze mną się dzieje?
Bo ja tak.
Ostatnio straciłam chęci na WSZYSTKO.
Więc.Oto i jestem.
Wytłumaczę Wam to wszystko w streszczeniu.
Ostatnio jeżdżę po szkole do lekarza co zajmuje mi jakieś 2 godziny.
Zdążam wpaść tylko na obiad do domu a potem już mnie ma.Wracam o jakiejś 18 i uwierzcie pakuje książki na następny dzień w szkole i kładę się do łóżka.
Nie jest lekko.
Jeżdżę na jakieś zabiegi a to mnie już serio wykańcza.
Ostatnio było ciut więcej nauki i nie miałam już chęci otwierać bloggera.
Od kilku dni nawet nie korzystam z internetu.
Jest taka ładna pogoda i mam TYLE pomysłów na czas po szkole.
Nie będę Wam teraz nic obiecywać.
Bo nie mam chęci na opowiadanie.
Może coś innego mnie zainspiruje i coś dla Was napiszę.
Nie wiem kiedy napiszę rozdział.
Obiecywać Wam nic nie mogę bo na siłę nic nie będę pisała.
Może pomyślę nad opowiadaniem o Ruggelari?
Co Wy na to?
Jeszcze raz przepraszam i do kolejnego :*
~Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz