poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Bardzo ważna notka!

Hej.
Na początku chciałam zaznaczyć,że jest mi wstyd,ponieważ rozdział miał pojawić się dawno temu.
Niestety jak wiecie z ostatniego posta informacyjnego moja wychowawczyni wyjeżdża do NY.
I najprawdopodobniej w środę zobaczę ją ostatni raz.
Uwierzcie,że jest mi niezmiernie przykro.
Pół soboty siedziałam z klasą i naszą panią na boisku w szkole,był grill itd.
Wróciłam do domu późno bo byłam jeszcze z koleżankami na placu zabaw (my takie dzieci)
Całą niedzielę leżałam w łóżku bo się źle czułam,dzisiaj nic nie napiszę,ponieważ..
Po prostu nie mam teraz do tego siły.
Ja wiem,tydzień temu też nie miałam,ale teraz jest taki czas gdy nic mi się nie chcę.
Po szkole odrabiam lekcje a później siedzę na dworze korzystając z ładnej pogody lub wychodzę z moimi znajomymi.
OBIECUJE,ŻE ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ W CZWARTEK.
Wiem..możecie mnie teraz hejtować do woli.
Ale myśl,że moja ulubiona pani która uczyła mnie 4 lata wyjeżdża a ja już nigdy się z nią nie zobaczę jest bardzo dobijająca.
Nie myślcie teraz sobie,że się chwalę czy coś.
NIE.Po prostu chcę abyście znali powód nie pojawiania się rozdziałów.

Do czwartku,Ola :*

1 komentarz: