poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zdjęcia które rozśmieszą każdego

Hej!
Jak widzicie przychodzę bez rozdziału.Spokojnie,rozdział się pojawi chyba dzisiaj.Nie mam teraz chęci na pisanie. :)
Od środy wszyscy idziemy do szkoły,skoro jesteśmy już po sprawdzianie szóstkoklasisty dadzą nam teraz trochę spokoju,więc gdy tylko będę miała czas będę Wam dodawać rozdziały.
A teraz proszę państwa.Mam dla Was coś śmiesznego.
Te zdjęcia znalazłam na Twitterze :D
















Które zdjęcia podobają Wam się najbardziej?
Mi to z tym psem xD(leżę i nie wstanę,tylko Lazania to kundel nie pies :D) 

5 komentarzy:

  1. Ale kundel to pies.. A pies to kundel..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tak,ale kundel kojarzy mi się z takim rozczochranym i roztrzepanym psem xD

      Usuń
    2. Ja jakoś mam kundla i jest bardziej kulturalny od rasowego.

      Usuń
  2. Ahahaha boskie te zdjęcia!
    Skąd takie masz?
    Mi też się właśnie podoba to z tym psem i wszystkie z Leosiem i Vilu <3
    Boskie, jak masz więcej do dodawaj !
    ♥♥♥♥♥♥♥

    Rosalie

    OdpowiedzUsuń