piątek, 17 kwietnia 2015

Ważna notka!

Hej,
Od razu zaznaczam,że nie wiem kiedy się pojawi rozdział..
Ten tydzień był dla mnie strasznie ciężki,nie chodzi tu tylko o szkołę.
Mam rozwalony telefon i wszystkie wiadomości które piszecie do mnie na gg nie dochodzą.
Nie mam nawet zaczętego rozdziału.Nie chcę abyście pomyśleli,iż mi się nie chcę pisać.
Nie chodzi o to.
W przyszłym tygodniu mam prawie codziennie sprawdziany i po szkole nie będę mieć czasu usiąść przed komputer. (Gdy miałam telefon pisałam po kawałku w szkole) 
Na dodatek moja wychowawczyni ostatniego dnia kwietnia wyjeżdża do NY,i nie będzie jej do końca roku.
Jest mi strasznie przykro z tego powodu.
Jak by tego było mało przygotowujemy takie pożegnanie/piknik i przedstawienie na koniec roku.
Jednym słowem MASAKRA.
Nie jest tak źle,ale po całym dniu nauki nie mam siły już dla Was pisać postów.
Gdy będę mieć trochę więcej czasu obiecuje,że coś dodam.
Mam jeszcze dobrą wiadomość,możecie się ze mną skontaktować przez email-szalona.ola@autograf.pl
Co do konkursu na OS.Nie dostałam,żadnej pracy.

~Do następnego,Ola 
PS:KTO SIĘ CIESZY,ŻE TINITER ZERWAŁ?
TYLKO JESZCZE CZEKAĆ,AŻ JORGE POWIE STEPHIE'BYE,BYE' 

2 komentarze:

  1. Rozumiem Cię.! :)
    Życzę powodzenia na sprawdzianach *_*
    Ja się cieszę :)
    No właśnie :D
    W wolnej chwili, jeśli chcesz to wpadnij: http://leonetta0951.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Lenka Verdas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, szkoda.
    Ale czekam na rozdział :3

    Kocham, Rosalie.

    OdpowiedzUsuń