czwartek, 2 kwietnia 2015

Poznaj mnie bliżej.

Hej. Jak obiecywałam,robię posta w którym poznacie mnie trochę bliżej.Co do rozdziału to pojawi się chyba wieczorem,Dla niewtajemniczonych z bloga martina-te-amo.blogspot.com przenoszę swoje opowiadanie.Bo są dwa ;) Więc,najpierw przeczytajcie tamte rozdziały na blogu wyżej a później zacznijcie czytać tu :)


Przygotowałam dla was 21 faktów,oto one:
1. Jestem szalona xD
2.Byłam na Violetta Live i jadę na drugi koncert w sierpniu
3. Zawsze mam głupie pomysły
4.W szkole jedynym przedmiotem który lubię jest WDŻ :D
5. We wrześniu a tak dokładniej 29 skończę 13 lat
6.Mam 3 przyjaciółki
7. Mam bzika na punkcie Jortini i Ruggerali (Rugg i Cande)
8.Gdybym mogła to Petera i Stephie bym zabiła :D
9.Jestem uzależniona od 'XD'
10.Przeczytałam pierwszą część Grey'a w 2 dni xD
11.W ciągu roku rozwaliłam 2 tablety
12.Wszyscy wiedzą,że mam na imię Ola
13. Nie lubię jak ktoś mówi do mnie 'Olka'
14. Czytam bardzooo dużo blogów.
15.Jestem uzależniona od JUTUBA XD
16.Kocham życie.
17.Wczoraj pisałam sprawdzian ;D
18. Wyjeżdżam na Manhattan (tak bardzo śmieszne xD)
19.Jedyne co mi potrzebne do szczęścia to:kocyk,kakałko, łóżko,telefon,książka
20.Nałogowo kupuje case'y na telefon
21.Lubię robić zakupy w RESERVED i H&M


Mam nadzieję,że fakty Wam się podobają.Czekam na komentarze!
Rozdział już wieczorem.




1 komentarz: